.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در ستاد اطلاع رسانی انتخابات مازندران مستقر در استانداری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در فرایند روز انتخابات برای اخذ رای، خبرنگاران حضور داشتند و در این دوره تمهیدات مقدمات همه شرایط برای اخذ رای فراهم بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به برودت هوا، برفگیر بودن مناطق و انسداد معابر در بالا دست، عوامل اجرایی با صندوق اخذ رای در آن مناطق حاضر هستند، افزود: همزمان با کل کشور رای گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شد.

 

عزیزاده گرجی با اشاره به اینکه از ماه‌ها قبل کمیته‌های ۱۱ گانه انتخابات در مازندران فعال شد و مسئولیت اصلی  انتخابات با هیات‌های اجرایی است، تصریح کرد: فرایند اجرایی انتخابات در جمهوری اسلامی مردمی است.

 

وی یادآور شد: ما در ۵۹ حوزه انتخابیه استان، ۵۹ هیات اجرایی فعال داریم که همه نسبت به ماموریت‌ها توجیه هستند و آموزش‌های مکرر هم انجام شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه فرایند انتخابات مردمی است، زیرا اعتقاد داریم انقلاب اسلامی برخاسته از مردم و نقش موثری است که در پیروزی انقلاب داشته و دارند، افزود: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران داریم که نسبت به مدت مشابه دوره خود ۴ درصد افزایش داشته و ۶۰ هزار نفر با ستاد انتخابات استان مازندران همکاری می‌کنند.

 

عزیززاده گرجی، آخرین آمار تایید صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مازندران توسط شورای نگهبان را ۳۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: در خبرگان رهبری هم ۵ نفر برای ۴ کرسی خبرگان رهبری تایید صلاحیت شدند.

 

 وی با بیان این که در مجلس یازدهم ۱۲۸ نامزد نهایی داشتیم که در این دوره این میزان به ۳۳۲ نفر رسید که شاهد افزایش ۱۶۱ درصدی در این بخش بودیم، خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته با کمبود تعرفه در شعبات اخذ رای مواجه بودیم، در این دوره ۲۰ درصد تعرفه بیشتر در اختیار شعبات قرار گرفت.

 

 عزیززاده گرجی تعداد واجدین شرایط در انتخابات امسال را ۲میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تخلف و خرید و فروش آراء گفت: تا این لحظه گزارشاتی در خصوص تخلفات ارائه شده اما لازم است مستندات هم ارائه شود. زیرا رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بر عهده دستگاه قضاست که با ابزارهای قانونی قطعا با متخلفان برخورد می‌شود.

 

به گفته رئیس ستاد انتخابات مازندران ۶۴۱ صندوق سیار رأی در استان تدارک دیده شد، اگر جایی تقاضا وجود داشته باشد صندوق در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مسئولان شعبات اعلام کردند که میزان مشارکت در ساعت عصر روبه افزایش است، اظهار کرد: ساعت ۱۸ زمان قانونی پایان رای گیری است و با مسئولیت وزیر کشور تا ساعت ۹ ممکن است تمدید شود و اگر قرار است تمدید مجدد انجام شود باید با هماهنگی شورای نگهبان باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.